Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.

oj shit vad jag har bloggat dåligt verkligen ! men jag har helt enkelt inte orkat med bloggen har varit hemma från skolan sammanlagt nästan 2 veckor nu , först och främst för min mage som aldrig dom jävla läkarna hittar felet på och sedan fick jag tillbaka urinvägsinfektionen i söndags så jag har varit hemma pga det med plus att jag åkt in och ut till jourcentraler och sjukhus.. så nu vet ni varför jag bloggar lite dåligt:P

Men idag ska jag iaf åka till skolan och försöka vara där hela dagen, annars får jag plugga hemma som jag gjorde igår ''/
men nu ska jag strax dra till bussen o kanske kommer ett inlägg i skolan oxå vi får se puss.

gammalbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0