Darlin

Kom precis hem från skolan och shiit vilken jobbig restaurangdag , puh att jag klarade de. Va helt ensam och inte förberedd vilket gjorde alltid jätte jobbigt:o sen när jag hade stressat klart allt o städat inför lunchen så trodde jag att jag låg ganska bra till o kunde ta de hyfsat lugnt när vi kom tillbaka

men ICKE då kommer läraren o säger att ja måste komma på några grönsaker eller nått till rätten o ja fick panik o hjärnsläpp så tillslut hjälpte hon mig men sen stod jag ju med 2 stekpannor med olika saker och ibland blev det lite brännt men men ..


Nu ligger jag iaf i sängen o väntar på att rickard ska sluta så ska vi åka o köpa en ny telefon till honom. Sen ska jag duscha, plugga och ta det lugnt! bloggar kanske mer senare puss.

fick bli en bild på mig och mina tjejklasskompisar :) bilden är från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0