Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

jag vill träffa denna personen men ändå inte och jag vill inte lägga ut bild på personen. Men denna får duga för du satte ljupa sår i mig. Du är ett minne för livet hos mig nu..

Jag klarade det hyfsat bra innan nu när jag inte träffat dig på så länge , men när jag såg dig sist med den tjejen de skar i mig. jag ville inte och ja hoppades , men samtidigt visste jag hur det skulle bli. Idag såg jag det , nu kommer du vara borta från mig på ett bra jävla tag om inte föralltid. ibörjan så ville jag inte ens gå vidare, men nu.... Kan jag inte. när jag såg det så gjorde det ont, att det aldrig kan funka. Jag vill bort , du är min vän nu och inget annt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0