what are that means ?

sitter på datakunskaps lektionen o vill bara hem o sova är skit trött och jag drömde så sjuka drömmar inatt :p
slutar snart lektionen men bloggar mer senare puss:)


fan va konstiga dom var , jag drömde om mina 2 senaste killar och han jag älskade mest hade jag och den andra kille plus några av mina kompisar hamnat så vi skulle jobba på samma jobb som han en vecka eller nått sen mitt i allting skulle jag hem till honom med honom o han sa att han ångrade att vi gjorde slut o massa samtidigt smsar den andra killen och frågar varför jag stod o kramades med den första killen på jobbtid och ifall jag inte gillade honom.. berättar mer sen för den va så sjuk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0