sick of crying Tierd of trying Yeah im smiling  But inside im dying

Ligger i sängen o lyssnar på musik .. Har ni någon gång tänkt på hur orättvis världen är och vad någon utsätter oss för saker som man nästan inte klarar av. Och att alltid när problem börjar lösa sig kommer det alltid massa nya samtidigt ! För mig känns det som jag börjar bli bättre med allt men jag har fortfarande mycket att både bygga upp och fixa. De känns som jag kommer tillbaka till någon av dom jag älskar och vissa glider jag ifrån jag fattar inte vad som händer :s

Kommentarer
Postat av: Eleonor

yepp. den tanken har slagit mig många gånger. men jag hittade ett citat som förändrade hela min livsstil. "Ingen kan få dig att känna dig underlägsen mot din vilja/Eleanor Rosevelt". Det är bara du själv som kan bestämma om du är lycklig eller olycklig. Tycker att det är häftigt att vi människor har den makten över oss själva. Hoppas det känns bättre snart!

2011-05-29 @ 23:56:54
URL: http://musicweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0