Mitt liv är uppbyggt av den kärlek ni ger mig

seriöst det är sjukt hur bra relation man kan ha till en kille som man inte är tillsammans med :o
jag har en killkompis som är min andra halva skulle det hända något med honom skulle jag bli förkrossad . och så mycket som vi hjälper varandra hela tiden , de är som om jag känt han hela mitt liv . som 2 tjejer som känt varran hela livet .. jag kan prata med honom om allt verkligen ! jag är så jävla glad att jag har honom. och hela hans familj för dom alla är så snälla och alla bryr sig om alla , så tack för att ni finns familjen Tibblin ni betyder mest för mig just nu ! ♥

ni är verkligen som min familj , ni alla betyder så mycket för mig ! ♥



Minnen som aldrig glöms !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0