tidsfördriv

Namn - Emilia
Bor - kungälv
Syskon - 1
Ålder - 17 i augusti
Född - 23 augusti 1994
Ögonfärg - grön
Längd - 174
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - lejon ;)
Hårfärg - brunett


DAGENS.
Låt -
Jävlar anamma - pickadulverman

Saknad - tiden när de va vi, allt som hände med låtan ovan och gamla vänner .
Kläder - jeans linne tröja
Mat - pizza

Köp - inget
Göra sen - ha kul !
Godis - gul röd döskalle
Pinsammaste - en grej hemma hos rickard..


SVARA ÄRLIGT.
Tycker du om att plocka svamp -
aldrig gjort de
Tycker du om godis - klart
Hur många gånger i veckan äter du godis - inte många,

Äter du oftast nyttig mat - jaao om jag äter hemma

Tycker du att du själv är söt/snygg - nej
Du ger mycket komplimanger till andra - beror på til vilka men ja !
Nöjd med ditt förnamn - aa
tycker att du själv är smart - hahah ja vet het seriöst inte xd
Vad är det sämsta hos dig - att jag har så svårt för att släppa något som inte är bra för mig.
Vad är det bästa hos dig - att jag verkligen gör allt fö mina närmaste
Har du bra självförtroende - sämsta
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - haha många
Du tycker om att vara med tjejer - klart
Känner du dina grannar - några
Vad har du för färg på dina underkläder idag - röda och leopard
Äger du några Björn Borg kalsonger - inte kalsonger
Gillar du skolan - ibland men väldigt sällan
Har du någon gång skolkat - haha !
Spelar du något instrument - nope
Vilka sporter/aktiviteter har du gått - simmning, fotbollsskola,scouterna
Har du några tatueringar - nope
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - inte så farligt många
Tycker du om djur - aa

HAR DU...
För många vänner - kan man ha för många ?

Förföljelsemani - haha va ?
Någon annan psykisk sjukdom? -  nej
Skadat någon? - yes
Färgat håret - jaa
Några piercnings - i naveln och öronen
Någon tatuering? - nej
Egen dator - aa en stationär och 2 bärbara
Gjort bort dig rejält? - OM jag har .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0