I'm So Happy

idag har jag varit jätte glad och är det fortfarande  ! fan vad jag älskar musik asså :D känns som om det var en evighet sen jag kände mig så här glad och uppåt :D idag hade jag restaurangdag i skolan och jag hade sjukt kul idag även om jag va mobb offer hela dagen och att folk trodde jag och en killkompis hade gjort något i grönsakskylen xD hahah ! sen fråga dom när de blev bröllop o grejer haha sjuk dag ! :D sen drog ja o solade med mamma och jag är jätte brun nu ! :D efter vi solat drog vi ner till kungälv o jag hitta en klänning ja blev helt kär i men ska vänta lite med o köpa den :)

Har ni haft en bra dag ?:D

denna låten gjorde väldigt mycket jag blir så glad och så taggad av den ! :D
DJ Execute – Fly Away



här får ni en söt bild på min klasskompis murphy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0