i´m afraid , afraid to be hurt again ..

jag måste verkligen sluta hoppas så mycket hela tiden .. Jag lyckas bara sabba för mig själv hela tiden ! men nu fan ska jag var uppåt jag ska leva mitt liv och få allt att bli bättre  ! det är mitt mål :)

min dag : först drog jag med rickard hem o va med han en stund:) sen åkte ja o mamma o sola (e typ neger nu (A) så åkte vi hem o åt sen träffa jag julia,ellinor ,matilda och sofia hahha vi drog ner till maxi o köpte godis som vanligt :P nu ska jag fan sova snart även om jag är ledig i mon o kan sova hur länge som helst e de bra att sova ut (Y)


bild från julafton..



nästan bara bilderna och minnerna som är kvar , åh jag kan inte ens förklara ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0