Dag 15 – Någonting jag ångrar.

En grej jag ångrar det va en gång när jag skulle möta en kompis i stan och så åkte jag in själv .. Alla säger jämt att man inte ska åka in till stan själv (iaf inte tjejer), men man tror ju att det inte är någon fara och att det kommer inte hända mig något. Men jo visst hände det mig något jag hade dock med mig min kompis när de hände men dom va 10 pers mot en ..

jag har knappt våga gå själv i stan utan en kompis nära efter det jag är alltid så jävla rädd att jag ska träffa dom igen .. de 2 tjejerna som drog o slet i mig för att jag försökte att gå och för att jag inte sa något.. Till slut blev en av tjejerna så sjukt arga så hon kom fram och örfila mig. Det värsta av allt var att mitt ex och hans nya tjej stog brevid o bara kolla på.


jag ångrar att jag åkte in till stan den dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0