the silent house

nu kom jag nyss hem från att fixat massa bankpapper och pratat med polisen.. Kul att ja fick veta att ja blivit stulen på 700kr idag fan va arg man blir då.. så i mon blire att åka till polisstationen.

men i helgen hände det massa roligt faktiskt kommer säkert bilder på det senare:)


om ni vill se några bra skräck filmer har jag några bra tips:)

the silent house
handlar om en skitsofren tjej som förlorat sin dotter.
filmen är verklighetsbaserad och filmad i en enda tagning & man får se allt ur hennes synvinkel.


the last exhorcism

filmen är sjukt seg i början ! men resten av filmen är grym och jag tycker den är väldigt intressant. Den handlar om en tjej som är djävulens offer och får därför bevara abalam en av djävulens demoner inom sig som tar hennes oskuld och förstör henne.



insidious
är den bästa och den läskigaste skräckfilmen jag någonsin sett !
det är skaparna av paranolmal activity och saw som gjort filmen.
den handlar om en kille som blir tagen av demonerna och reser i ett land som kallas ''bortom'' och om han inte lyckas ta sig ur det landet så fastnar demonen i honom och förblir en odödlig människa som bara vill få andra att må dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0