Student hade inte vart fel nu

Sorry att ja inte bloggar på några dagar men i onsdags när ja va med viccy drog vi ner till Kungälv o bara satt där i flera timmar och när vi gick upp kom vi på att vi ville bada så vi drog med oss Stefan och Kristoffer o åkte till ingetorp o badade as kul hade vi :) bilder kommer senare för nu bloggar jag från mobilen.

Igår så va jag med viccy Olle och Felix , vi gjorde inte så mycke bara va med varandra och så drog vi ner till kungälv så köpte jag en ed Hardy bikini av Mimmi :) as söt ! Sen kom Stefan så åkte vi runt med honom en stund innan alla skulle dra hem :)

Idag är det fredag o jag o viccy va nere i Kungälv o kollade på alla lyckliga studenter förut fan va sugen man blir på att göra det själv ! :o nu är jag med Kristoffer o Rickard senare ska vi träffa alex, matte o Tildah så får vi se vad so Händer . Bloggar mer senare om jag har tid puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0