som att lägga salt i ett öppet sår.

kan du ens föreställa dig hur det känndes för mig när du sa så till mig ? Jag har levt med dig i hela mitt liv och nu är det precis som du tänker bryta allt och lådsas som du inte känner mig längre.. Vi har samma blod ! alla har det svårt ibland men du kan verkligen inte betee dig och du borde lära dig vad man kan säga och inte , för tro det eller ej men du sårade mig så otroligt djupt ... Jag trodde aldrig jag skulle behöva höra något som liknade detta igen men nu så vet jag inte vart jag ska ta vägen , gråten sitter i halsen hela tiden.. Jag trodde du älskade mig , så du har ljugit för mig alla gånger du sagt dom 3 orden plus mitt namn ''Jag älskar dig Emilia'' ??

så många gånger jag förlåtit dig för saker som sätter spår i mig.. Och nu gör du så här mot mig. Räkna inte med att jag tänker förlåta dig denna gången, det har gått för långt nu och du om någon borde veta att man beter sig bättre än så här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0