renovera mitt rum är äntligen på G !

kom nyss hem från att varit ute med mamma o kollat på möbler till mitt rum :p så i mon ska vi åka till ikea och beställa mijn garderob och min säng så kommer dom antagligen på tisdag och lämnar det :) så nu blire att röja i mitt rum !
så jävla gött att vi äntligen ska fixa klart mitt rum ! :D

asså min mamma e lite rolig för hon har börjat med massor av grejer i lägenheten för ett halvår sen men inget av det är klart ;)för ett halvår sen började vi tapetsera mitt rum och hon sa att mitt rum skulle vara helt klart efter några veckor men det är inte klart än xd sen har hon lovat mig en jävla tv i ett år och nu får jag den ...

Jaja nog om det , ska ta o duscha nu sen ska jag börja röja i mitt rum så kommer nog victoria :D längesen gumman ! :)(L)

cpe bild men men (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0