Min helg

fredag : först va jag i skolan sen åkte jag med mamma och gjorde lite grejer o va med mamma o syrran ett tag tills jag träffa rickard,stefan,felix,kristoffer,emil och victoria :) hade en mysig kväll med film o roligt folk hemma hos stefans bror :)

Lördag:
vaknade brevid stefan av att andreas kom o väckte oss :P sen va jag med honom nästan hela dagen ,  men träffade emil och kristoffer oxå senare kom rickard matte och tildah vi hade typ filmkväll hos mig idag istället :)

söndag :
vaknade tusen gånger på morgonen för att kristoffer hade glömt sin telefon o de va massa med den hela morgonen -.-fattar inte hur han brevid mig lyckades sova xd senare kom rickard kristoffer emil och felix o skulle hämta hans telefon och så stanna dom här tills för typ en halv timme sen :P

har tuvärr inga bilder från i helgen men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0