Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag faller för dom som jag tycker om asså jag har inte så mycket krav på killar för jag tycker det är insidan som räknas , och om jag blir kär i en kille så tycker jag dom ser bra ut även om någon annan tycker att det är den fulaste killen på jorden . Men självklart ska dom vara snälla och vilja umgås med en, omtänksamma och inte skämmas för en om man är med dom , jag tycker oxå att dom ska ha en någorlunda killkropp asså former som är vanligt hos killar :P .. jag kan skriva hur mycket som helst men jag faller för väldigt olika killar och oftast så har jag dragits till dom med problem eller som skapar problem för mig det är ju inte precis meningen men men :P

jag känner även några  killar som har den perfekta killkroppen enligt mig .:p men dom tänker jag inte visa bild på ..

här är en bild på en sjukt snygg kille ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0