Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Jag vill faktiskt ha en kille för jag har så många kompisar som har förhållanden och dom har varit tillsammans så länge och är så gulliga tillsammans , jag vill ha en person jag kan göra allt med .. Jag har ju aldrig haft ett förhållande mer än 2 månader och det räknas knappt .. och mina kompisar som haft i mer än ett halv år berättar så mycket gulliga saker dom gjort tillsammans och allt så därför skulle jag oxå vilja det (A) hehe ja vet att jag nämt det i många inlägg o sånt men jag tycker kärlek är det bästa som finns ! hihi(A) o bara få umgås med den man älskar och vakna upp brevid den och allt sånt där mysigt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0