Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att klara av skolan så jag får en utbildning och kan skaffa ett jobb med bra lön när jag gått ur skolan eller nått:) skaffa bättre självförtroende .

Mina önskningar har jag många men den största är väl att ja ska lyckas med allt ja tänkt mig och få en bättre framtid ! :) ja skrev ju några av mina önskningar i del 1 oxå:P

Mina drömmar : att bo i ett stort hus med min familj när jag blir äldre och ha typ 2 barn med en underbar kille , bara leva ett lyckligt liv med vänner och andra människor. det är min största dröm för framtiden men just nu är de typ att hitta en bra kille och njuta av tiden jag har kvar som tånåring:d 1,5 år går sjukt mycke fortare än vad man tror :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0