Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag är väldigt pratglad med folk jag känner .

2.Jag har otroligt dåligt självförtroende.

3.Jag har börjat gå till skolan igen , jag var nere i en period då jag gick väldigt sällan till skolan .

4.Jag faller oftast lätt för grupptryck fast inte om det är något jag verkligen inte vill .

5.Jag har väldigt lätt för att gilla killar som är snälla mot mig och visar intresse för mig.

6.Jag tar åt mig väldigt mycket av vad folk säger oavsett bra eller dåligt .

7.Min största dröm är att hitta någon jag kan leva mitt liv med och börja om mitt liv helt på nytt .

8.Jag blev kär på riktigt första gången i slutet av sommaren 2010 , jag har aldrig gillat någon så mycket som jag gjorde med denna kille som jag även fortfarande gör.

9.En av mina största önskningar just nu är att jag klarar av skolan och gå ur den, även att han kommer vilja ha tillbaka mig en dag ..

10. Jag umgås mest med killar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0