2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? krockat med en bil

2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Vilka länder kommer du/vill besöka år 2011? jag ska till spanien , kanske turkiet eller någon annanstans
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? bulgarien
6. Är det något du saknat 2010 som du vill ha år 2011? jo ett riktigt förhållande som håller länge
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? 3 sep ,6 aug
8. Vad var din största framgång år 2010? jag kom in på en linje
9. Största misstaget? att inte ta vara på det jag en gång hade
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja men inte så alvarligt
11. Bästa köpet? min mobil tror jag
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och annat
13. Gjorde någon dig riktigt glad? ja, kristoffer rickard
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? lovekiller
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare tror jag, har haft det ganska jobbigt..
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på tiden och pluggat mer , tänkt mig mer för
17. Vad önskar du att du gjort mindre? jag vet faktiskt inte
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och släkt, senare med fam tibblin och stefan
19. Blev du kär i år? jag va kär när året börja men ja blev kär i en annan person under sommaren
20. Favoritpogram på TV? andra avenyn,riverside
21. Bästa boken du läste i år? syskonkärlek
22. Största musikaliska upptäckten? ha ?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? japp att få träffa en person som jag fick !
25. Något du önskade dig men inte fick? massa men de va inte så noga :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? firade den med mina kompisar och familj sedan ut och träffa trevliga människor
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ohja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? ingen aning xd
29. Vad fick dig att må bra?
sommaren,han, lärde känna dom personer jag verkligen behövde !
30. Vilken kändis var du mest sugen på? cam gigandet
31. Vem saknade du? många !
32. De bästa nya människorna du träffade? stefan, Kristoffer, Rickard , Tildah och många fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0