Jag har snubblat runt i hela mitt liv, Inte vetat vilken riktning jag skall gå Benen har fört mig dit dom vill..

... Men nu är de nog ja klarar inte av att fortsätta vara med dig o vara lycklig för stunden , och sen veta att du sårar mig det gör så fukking ont .. Du tror att jag inte vet något du tror du kan hålla det hemligt vill du veta sanningen ? du blir annorlunda när du gjort något jag känner dig så pass bra så jag vet när du inte gjort något och när du har . Men nu tänker jag inte låta detta fortsätta , jag gör de bara svårare för mig själv.




ingen är som dig , du är så speciell du har sina stunder när du är så jätte go och snäll. Mitt hjärta står i brand när vi älskar med varan. Tänk att ja träffa dig de glömmer jag aldrig . för du har satt spår i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0