Didn't you ever realize how I'd do anything for you? There wasn't a moment that I wouldn't drop everything just to run to you. Just to be with you. Just to see you again.

känner mig jätte duktig för jag pluggade faktiskt igår gjorde klart lite matte och svenska (Y)
Men jag fattar inte jag har lov men ändå vaknar jag så tidigt :o i morse vakna jag kvart i 9 o hade haft en as hemsk mardröm sen vakna jag gråtande vid 11 och kunde inte somna om ..  Får se vad som händer idag men jag hoppas på att jag ska träffa stefan en stund .






jag sa en gång att jag kan vänta en evighet på dig om jag vet att du kommer till mig men jag vet inte om du tänker komma till mig längre så jag tror inte jag tänker vänta längre du får bevisa att du vill något med detta oxå för jag har snart försökt visa dig i ett år ! Jag kämpar så mycket men  du märker inget . de är ju dig jag älskar över allt annat .
och jag fattar inte hur du kunde göra så ? jag har tänkt på de sen i fredags när du sa de men efter igår har jag inte kunnat blunda utan att ja tänkt på de och de gör bara ondare och ondare för varje gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0