Det är dig mitt hjärta slår för.

vissa dagar känns det som jag skulle kunna lämna dig men jag skulle aldrig kunna se dig med någon annan även ifall jag skulle ha någon annan.. vissa dagar kan jag inte sluta tänka på dig , vill bara ha dig nära mig , kunna krama dig och kalla dig min !    Jag tror aldrig jag skulle klara att lämna dig.

ibland önska jag att du visste hur jag känner mig när jag är med dig. Jag är lycklig även om jag är ledsen bara jag är med dig..Seriöst du får mig att känna mig betydelsefull. det finns så mycket jag vill säga så att du ska förstå.

Du verkar ju redan veta det mesta , men jag fattar ändå inte ? varför ska det vara så komplicerat ?


Varför skriver jag det här? jag vet att du kan läsa det . Fast jag tror dock inte du kommer göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0