2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Ja..

5. Vilka länder besökte du? bulgarien

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Inte vad jag kommer på nu

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?  10 juli,16 juli , 6 augusti ,23 augusti ,3 september, 19 december , 24 december

8. Vad var din största framgång 2010? att jag kom in på en linje

9. Största misstaget? att ja inte tänkte mig för.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaoo

11. Bästa köpet? ingen aning

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder,mat och dricka

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Waka waka, Bumpy Ride , party like a rockstar , här kommer rebecca

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och..

16. Vad önskar du att du gjort mer? Skött mig i skolan

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat med mamma

18. Hur tillbringade du julen? först med min släkt, sen med tibblinarna & stefan

19. Blev du kär i år? Ja

21. Favoritprogram på TV? Andra avenyn,riverside

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja

23. Bästa boken du läste i år? syskonkärlek

24. Största musikaliska upptäckten?

25. Något du önskade dig och fick? Ja

26. Något du önskade dig men inte fick? aa

27. Årets bästa film? avatar

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? fikade med familj och vänner sen va jag med massa underbara människor

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

31. Vad fick dig att må bra? mina vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

33. Vem saknade du?
cecilia

34. De bästa nya människorna du träffade? när jag började umgås med kristoffer och dom som mest , när jag lärde känna Reimer,stefan och Rickard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0