my weekend

lördag : va jag först med rickard o kristoffer sen drog ja på catwalkkursen och det va jätte kul hade bara sjukt ont i fötterna efteråt när man gått i mellan 12-15cm klack i en timma i streck :P och det va sjukt mycket man ska tänka på hemma så de blir att ÖVA ! sen drog ja rickard o kristoffer till matte o tildah hade kul med dom resten av kvällen :D senare när matte o tildah drog åkte ja kristoffer o rickard hem till mig o kolla film :)

söndag:
vaknade en timma tidigare än nödvändigt pga att rickard låg i min andra säng o snarka -.- så ja drog i hans kudde som han kramade så fint så han vakna ;) sen drog ja på kalas för min kusin Philip fyllde 2 år! och senare träffa jag o rickard frida och niclas så åkte vi lastbil . det var första gången för mig :D as frääckt !  hehe. fanns ju säng o grejer i den :D

niclas jobb lastbil och fridas bil där bak :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0