space bound

kom precis hem och jag är sjukt trött verkligen , varit de hela dagen typ :P så jag funderar på att lägga mig snart faktiskt..
Har fått en tid till min modellfotografering nu !!:D de gillas!:D i mon tror jag att jag ska färga/bättra på min hårfärg så den inte är några gröna nyanser eller blonda slingor i håret :)

bara så alla vet är min farmor bäst !
hon har alltid funnits där för mig och gör det fortfarande , när jag var liten va hon min allra bästa vän och det va alltid vi 2 som gjorde massa saker tillsammans, hon gjorde alltid pankakor till mig jag älskade hennes pankakor jag kunde inte äta några andra jag skulle alltid ha hennes pankakor! :) lämna mig aldrig ! ♥


Här e en bild på min farmor och min kusin philip:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0