Tibblinarna !

ja e ju smartast av alla så jag missar bussen när ja skulle åka till tibbe , så jag åkte med viccy på hennes moppe :) när vi kom fram så kommer Theres o säger att hon har en present till mig för att hon visste att jag fyllt 16 så hon hade köpt ett jätte fint armband från spanien :D vi gjorde inte så mycke förutom att tibbe & Rickard fixade med deras bilar ;) så ja viccy o felix satt o snacka typ :)senare när viccy o felix dratt hem.

åkte ja rickard tibbe o stefan åkte o tvätta stefans bil o så självklart så spruta stefan ner halva mig med högtryckstvätten :o
fick damp så fick ja inte komma in i bilen förens han va klar typ eller ja vågade inte ifall han skulle spruta ner mer av mig -.-HAha sen åkte vi hem till andreas i svenshögen som ligger huundra år bort , långt in i stenungsund :o haha kännde mig as vilsen (A) När ja kom hem hade jag inget internet därför skriver ja de nu (Y)


sista bilden jag tog på mig själv när ja va blond ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0