sluta 20 över 3

heej kom nyss hem från skolan och varit med pappa på maxi :)
hade orientering idag i skolan och jag trodde jag skulle dö ! hade min klasströja och min vindtäta jacka på mig så de va sjukt varmt :o sen så klantig som jag är så rammla jag 2 gånger och fick en gren rakt i pannan (Y)
o ja halka typ efter dom 3 andra som jag gick med hela tiden:( ba för ja inte har någon kondition , så min träning för idag är klar ! helt slut ju :o

sitter och äter nu ska fixa lite grejer sen o så blire o hjälpa pappa o städa för i mon får vi ju gäster :)) pappas kompis Tommy från skåne och hans tjej kommer på besök :) sen drar dom alla 3 på fredagmorgon (Y)
hade en 3 timmars lång lektion idag :o fick 20 mins rast :o o läraren kan inte mitt namn än så jag får heta emelie just nu :p


ja såg här såg man ut efter orienteringen när man rammlat 2 ggr ... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0