sjukt trött

nu e jag hemma igen från stan , va jätte trött den senaste tiden som vi va i stan :P
köpte en tröja,örhängen och fondation :)
hade jätte roligt i stan med moa och victoria ! de va länge sen vi gjorde något sånt tsm , älskar er verkligen ! <3
när vi va i ytterby träffade vi andreas oxå :) och påväg hem tillbaka till kungälv så träffa vi rasmus oxå:)

nu ska jag kolla klart på kungarna av tylesand sen ska jag sova som en stock är sjukt trött :o


här e min fundation och den säger att den ska hålla i 24timmar så vi får väl se hur länge den räcker i mon ;)

http://static2.devote.se/gallery/big/20100824/bb3972a24817733a01ee1d29c53de881.jpg


här e en bild på mina örhängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0