restaurangdag

idag börja jag kl 07.50 och slutade 16.00 sjukt trött nu när jag kommit hem , jag va trött redan innan för att ja sov lite inatt ;) träffade ju stefan en stund igår kväll/natt :P det va faktiskt kul att ha resaurangdag:) jag hade servering idag och mansor gör ju världens fail ;) när han spiller vatten över ''kunden'' som va mattias :p HAHA!
har haft typ 3st 10mins raster på hela dagen plus 30min  lunch fattar ni att ja e trött nu eller:o

funderar fan på att gå o lägga mig en stund så jävla trött är jag:o
senare blir de antingen va hemma o plugga eller dra till kyrkan en stund får se lite men nu ska jag sova en halvtimme iaf :)


Jag & Nathalie gumman :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är ju bara bäst :D

2010-09-27 @ 15:58:15
URL: http://nathalienada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0