någon som känner igen texten eller bilden ?

Ingen känner mig, jag är kall

Promenerar längs denna väg alldeles ensam

Det är inte någons fel furutom mitt eget

Det är den väg jag valt att gå

Kall som snö visar jag inga känslor alls, så

Fråga mig inte varför jag inte har någon kärlek till dessa horor

Blodsugande suckubusses Vad fan är är det här

Jag har provat denna avdelning men utan någon lycka med detta

Det suger men det är precis vad jag trodde det skulle vara

Som att försöka börja om

Jag har hål i mitt hjärta jag är någon sorts känslomässig berg-och dalbana

Något jag inte kommer att gå på tills du leker med mina känslor så biatch det är över

Det är som en explosion varje gång jag håller dig, skämtade inte när jag sa det till dig

tog du mina andetag

Du är  en supernova .. och jag är en



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0