my drug is you

usch vad jag blev deppig precis innan julia gick och nu när hon gått e de ännu värre..
fan ! önskar verkligen allt var mycket lättare , har restaurang dag i morgon får hoppas på att de hjälper till o får mig att sluta tänka så mycke , jag tänker för mycket verkligen ,, de är bara en person som är i mina tankar 24/7 oxå ..
ååh vad jag bara vill säga allt som jag har innom mig till han .. Men jag vill inte göra ett misstag till de skulle jag inte klara av ! :( lämna mig aldig!

Bin there done that , some memories go away some... Just won´t, they never will ..


Bon Iver & St. Vincent – Rosyln - Soundtrack Album Version


en av mina favorit låtar just nu The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel








jag älskar dig i hemlighet♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0