miss you!

det är helt sjukt jag saknar 2 personer samtidigt inte på vilket sätt som helst men men ..
Jag saknar bådas närhet och allt , dom är så sjukt underbara dessa människor :) jag är så sjukt glad över att jag träffat er  ! fan va minnen jag fick idag alla minnen från er båda ba flög runt i mitt huvud ..
en av va de för att jag träffade idag och fick höra din röst som jag inte gjort på jättte länge ..
Den andra va de för att jag träffade igår och ja va så sjukt lycklig när jag va med dig under den tiden så jag riskerade allt för att bara få njuta ännu mer av tiden ..♥

miss you!




jag älskar dig , nu sa jag de ! jag älskar dig !
du är verkligen mitt allt ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0