jadu

de blev rätt lyckat ändå iallafall för mig :)
ja o felix gick ut när tibbe o rickard kom för han skulle visa sin nya bil :D GRATTIS tibbe ! :)
så kom stefan , sen drog ja o han till christer o rickard o dom kom lite senare :)
känns som om de va evighetersen jag träffa er alla :o men de kanske är för att vi brukade umgås varje dag ;D

nu har jag precis ätit frukost och ska snart dra till skolan (Y) eftersom jag antagligen har utegångsförbud för första gången i mitt liv ska jag sova när jag kommer hem idag,så blir de säkert mer bloggning oxå :D


de e något som är speciellt med dig för du fånga mitt hjärta o håller de , men du vill inte lämna tillbaka det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0