HR10A

asså jag måste säga att jag trivs jätte bra i min nya klass har redan lärt känna massa! :)
alla är jätte snälla mot mig verkligen och de är jätte snälla människor :) så jag tror att dessa 3 åren kommer bli kanon ! :D och idag på orienteringen prata jag faktiskt till och med med några killar i min klass som jag aldrig träffat innan :P i mon tar vi klassfoto så fort dom kommit hem kommer en bild på min klass ! :D
de började en ny tjej i våran klass idag som heter patricia :)


Blev en bild på William,mig,felix & cissi ba för att jag saknar cissi gumman mest !
och william går i min klass :D o ja tycker felix ska färga sitt hår svart igen (Y)


Gammal bild från i vintras den 5 januari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0