godmorgon

nu har jag fixat klart mig och ätit frukost väntar bara på att klockan ska bli kvart i 10 så ska pappa köra ner mig:)
första dagen på praktiken , har hört att jag kommer trivas och kommer gilla o vara där så vi får väl se;)
sen efter praktiken ska jag nog träffa juliagumman en stund o äta glass ! :D de e ju de ända hon kan äta nu efter operationen , senare blire o hämta ut datan från skolan med daddi :) men bloggar mer senare tror jag kyss!


du är mitt allt gubben ♥
du är så underbar , saknar dej :)♥

Kommentarer
Postat av: victoria

sv: hahah nejdå det e de inte men den e ju inte speciellt snabb för att orka o åka till marstrand med den ;)

2010-09-09 @ 19:37:29
URL: http://vmiocic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0