you smile, i smile

är jätte trött och mår skit just nu ! :( så måste skriva av mig lite.


jag kan inte förklara alla känslor som jag har men du är de absolut bästa jag vet .jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig , vissa dagar känns det som du hatar mig och vissa dagar känns de som du älskar mig , men du verkar inte veta hur du vill ha de och de får mig att bli galen För jag måste veta hur du tycker/känner . Du finns i mina tankar du finns i mina drömmar du finns hos mig hela tiden ... Jag vill vara i din närhet för då mår jag som bäst ! De spelar ingen roll hur jag mår innan jag träffar dig allt blir bättre när jag träffar dig !


read my lips when I tell you I care

read my lips when i tell you i love u

read my lips when i tell you it is you and me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0