Mys fredag!

just nu flyger jag på målnen (A) för de första för när man är med julia och hennes mamma så känner jag mig som hemma , bara för att ja kännt julias mamma lika länge som jag kännt julia i 16år ! och sen för en sak till men den är hemlig tror bara de är julia som listat ut de :) blir att sova hemma hos julia inatt, o vi har ätit god mat , nu har vi godis och hennes jävla cheezballz , så nu blir de tjejsnack och färga ögonbrynen på oss båda:) PUSS !

osminkad! så får inte skräck anfall nu bara ,, plus att jag har min syrras tröja på mig ;) hahah grymt att hon har kläder som sitter som gjorda på mig :)


Kommentarer
Postat av: julia

aw gumman! du är bäst i världen och det vet du!

jag älskar dig mest<3

2010-10-15 @ 21:01:10
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0