morgon blogg

nu sitter jag här skit trött ska ba gå o kissa sen gå o lägga mig igen tills min pappa ringer o säger att han är utanför , ignetligen borde jag plugga men nej ! jag ska sova ;)
hahah så fort jag vakna sprang jag upp o tände alla lampor i hela lägenheten e fortfarande rädd sen filmen igår :o
Men den är lätt värd att se ! för den har allt en skräckfilm ska ha :) kärlek,rolig,de händer ngt hela tiden, och den va sjuuukt läskig  när de väl  hände ngt :D jag och victoria klämde typ sönder varandras händer :P
HAHA jag kliade mig på kinden precis innan något läskigt hände sen rev jag mig ba för jag blev så rädd! :( inte kul :(
jaja godnatt! hörs väl efter 4a någon gång :)
cpe bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0