look down, where will you see me..

dont know what to do , im so fucking lost right now!
och det gör så jävla ont att inte veta vilket som är rätt och fel..
jag förstår mig verkligen inte på dig ibland, men du kan vända min värld upp och ner  bara av att visa dig ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Julia jag älskar dig för mycket ! snälla prata med mig , de gör ont i mig när du säger så här..
du kommer klara det här det vet jag för du är så stark !


Kommentarer
Postat av: julia

tack emilia.. jag älskar dig med..

men jag orkar inte kämpa i alla lägen och alla dagar längre.. jag orkar inte det<3

2010-10-23 @ 18:10:47
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0