lång klänning

nu har jag varit hemma en stund , jag stannade lite för länge med tibbe, det va ju egentligen bara tänkt att jag skulle följa med honom snabbt till ett ställe sen åka hem igen eftersom jag är sjuk men de blev inte riktigt så så jag kom hem för kanske 40min sen :P jaja nu har jag ätit och pappa kommer snart med taco chips till mig :D hihi

får se om jag går till skolan i mon eller inte :P kommer ju inte få gå på torsdag eftersom jag är förkyld och man måste vara 100% frisk i köket , så de blir ju inte så bra om jag går runt och hostar ;)

jag i min mammas långa klänning :)
jag dissade långa klänningar för ett bra tag sen och sa att jag aldrig skulle ta på mig en, men de såg inte så dumt ut ändå :P eller vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0