kyrkan

när jag kom hem från en extremt jobbig restaurangdag idag från skolan så åt jag sen klarde jag inte av att vara hemma så ja hann inte o göra ngt alls typ innan tibbe va så snäll o erbjöd sig att komma o hämta mig så åkte vi o hämta viccy sen drog vi hem till han så va vi där ett tag sen drog vi allihopa plus rickard till kyrkan :) Jätte mysigt  ! inte vart där på jätte länge ..
Jag lyckades få med rickard in dit as stolt (H) hihi

men nu ska jag typ sova för ja e skit trött och måste lägga mig tidigare så de blev dålig bloggning idag ska försöka göra de bättre i mon :) Puss och godnatt !
i mon hoppas jag på att färga håret igen börjar få utväxt ;)





Miss you so much ♥ i realize what i have done wrong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0