jag gräver min grav för dig !

hann typ inte blogga igår , för när jag kom hem från julia så duscha jag sen åt jag mat o fixade mig sen kom tibbe,felix o rickard och hämta mig så drog vi hem till tibbe en stunde sen åkte vi o hämta alexx o drog på fest utanför lilla edet :) inte för att de va så mycke drag men de va mysigt ändå :) 

Bakis just nu och har nyss duschat o så nu , skit trött ..
Hoppas på att mamma kan skynda sig lite så kan vi åka iväg så jag kan komma på lite andra tankar ,, skulle jag verkligen behöva just nu . Bloggar mer senare kisses !

jag vill kunna känna känslan igen , jag vill kunna ha dig nära jag ..
jag är inte stark nog snart .. i want you to go the way whit me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0