Hur ska de gå ?

kom precis hem från skolan och har ätit lite och pratat med mamma , hon ska antagligen till läkaren senare så de blir o passa syrran i en eller 2 timmar , kanske ska träffa julia oxå! :)

jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag gör Allt mycke svårare för mig själv och just nu är jag väldigt deppig som ni kanske märkt dom senaste dagarna , hoppas verkligen på att de blir bättre snart !
tack Julia och Mamma för att ni finns där för mig hela tiden verkligen ! ♥

Nu blire mysa i varma kläder o kolla tv med mammi innan syrran kommer hem från skolan :P
Melissa Horn – Hur ska det gå?
låten passar verkligen till en grej just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0