hemma !

jag kom precis hem : )får se vad som händer senare idag :)

men en sak som jag vill att ni ska veta jag älskar Julia Viola Bröndum mest i hela världen du är min andra halva hjärtat ! (L) läste precis din blogg gumman och jag blir sårad när ja läste det för jag vill inte att de ska vara så för dig för du är verkligen mitt allt du går före alla! även om jag kanske visat de på ett lite dåligt sätt men du ska veta att ja tänker aldrig låta dig släppa min hand inte ens i graven..

så mycket du har hjälpt mig ska jag hjälpa tillbaka om inte mer! alla minnen vi har älskling ingen kan slå dom verkligen ingen<3 asså jag vill bara springa till dig nu o bara vara med dig , för jag vet precis vad du går igenom , visst de finns vissa detaljer för oss båda men de ska jag inte ta här de e för privat .Jag kan se när du är ledsen och glad , några gånger i mitt liv när jag lagt märke till de har jag sett hur lyckig du verkligen varit och de gör ont i mig att inte se att de är så nu :( jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att de ska bli bättre  men du ska veta att jag ALLTID finns här gumman , dag som natt ! ÄLSKAR DIG !

gammal bild :P(då båda va blonda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0