Cpe inlägg ba för att ja har tråkigt :p

sitter och har livsmedleshygien just nu o dör både för att jag är hungrig och för att de är så sjukt tråkigt .. :o
jag hade världens grymmaste drömm inatt :D jag drömmde att jag fick en sony ericsson xperia och en iphone 4 , haha ! men när jag vakna hade jag mina gammla fula telefoner ... :(

Nee jag skoja bara jag älskar min lilla miljövänliga telefon (A) hehee

snart har vi idott :o neej ja vill inte :( sen e de äcklig blodpudding i skolan -.- hoppas de e någon mer än jag som har pengar till att köpa mat för jag tänker inte äta de äckliga i bamban :o
https://account.sonyericsson.com/cws/file/1.658328.1257764231!translation/image/J105i_PHP.jpeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0