Torsdag 11 november

nu kom jag nyss hem och jag funderar faktiskt på att gå o lägga mig i sängen direkt så jag orkar med i morgon :P
jag är verkligen jätte trött:o rickard o tibbe kom förut och hjälpte mig att plugga taack ! de hjälper verkligen !:)
sen åkte vi ner o köpte kakor som jag tjötat om hela 2 dagar :P haha o dom har jag ätit upp alla utom en (A)
sen åkte vi till kyrkan o träffa viccy o nu e jag hemma :) men i mon ska jag vara med Louise , Julia och viccy får väl se vad som händer då :)

Godniight !
söt bild på rickard från igår när han testade mitt löshår :)




under dagarna känner jag mig oslagbar , men på kvällarna i min ensamhet känns de som att jag aldrig kommer att klara detta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0