I can feel your fever, taking over

igår va en dag som jag verkligen skulle vilja ändra på ..
Så mycket som hände på samma gång , de är sjukt  hur man kan sjunka ner i det igen. FAN säger jag bara !
Jag vill inte veta hur de kommer sluta ,för jag vill inte att de ska vara sant!
I´m still their..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag fått mitt svar . De är över ! de gör ont och jag vill inte men sanningen är hård .
Fuck vad jag inte orkar mer asså ..  Kärleken är blind och så kommer de vara ..
Kärlek kommer och kärlek går, de sägs att tiden läker sår,
men känslorna förföljer mig vart jag än går .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0