gött att vara hemma igen

kom precis hem från skolan ja är inte alls lika trött som jag trodde att jag skulle vara när jag bara sovit 4 timmar inatt :p när jag gick till bussen höll ja på att rammla 150 gg seriöst de är nog dags att köpa sig riktiga vinter skor o inte gå runt med skor som inte har något mönster så man rammlar , hmm ??

fan vad jag har ont i mina ben :o de e kämpigt att stå upp hela tiden o speciellt när man bara ätit en gång :p
ska ta o duscha snabbt snart vill inte gå runt o lukta mat hela dagen :s sen får ja väl se vad som händer innan rickard och tibbe kommer och hämtar mig :)

blir nog dåligt med bloggning resten av dagen men nu har ni iaf fått ett litet inlägg:)


saknar mitt blonda hår men jag älskar mitt bruna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0