Fuun !

seriöst jag märkte precis en grej , jag bryr mig inte om hur många som läser min blogg lägre för jag bloggar bara för att jag tycker det är kul , jag kolla precis min statestik  som jag inte kollat sen i lördags eller något visst jag kanske inte har så många läsare men dom jag vet som läser min blogg läser den antagligen för att dom känner mig eller

tycker den är bra även om jag kanske skriver lite mycket om bara mitt liv inte tips och sånt , men som sagt jag har inte tänkt o bli någon stor känd bloggare jag bloggar enbart för de är en syselsättning och det är kul :) sen är de ju självklart kul när man ser att det är många som kollar ens blogg !:)



jag tycker även att det är jätte kul och blogga när man får mycket kommentarer vilket jag inte får (N) haha ! :P
och när jag mår bra som nu så blir jag på blogg humör och kan komma på allt möjligt att blogga om :)
så märker ni att jag bloggar dåligt någon dag har jag antingen inte haft tid eller mår inte lika bra :P


haha lite gullig höst bild :) tänt eld på ett löv (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0